Korrektúra: üzleti szolgáltatások
Megfizethető szolgáltatásaink mikro-, kis- és középvállalkozások, nagyvállalatok részére – korrektor
Honlapkorrektúra
Honlapok előzetes vagy utólagos korrektúrája:
Egyes aloldalak
Teljes honlap
Terméknevek, termékleírások
Online marketing korrektúra
Online marketing anyagok rendszeres ellenőrzése:
Hirdetések
Facebook-bejegyzések
Hírlevél, e-mail marketing
Blogbejegyzések
PR-cikkek
Kiadványkorrektúra, tanulmánykorrektúra
Nyomtatott vagy digitális kiadványok korrektúrája:
Brosúra
Bemutatkozó anyag
Prospektus, szórólap
Nyomtatvány
Tanulmány
Honlapkorrektúra
Másodperc
Átlagosan 6 másodpercet tölt egy látogató egy weboldalon. Ennyi időnk van, hogy megragadjuk vagy épp elveszítsük érdeklődését: minimálisra kell csökkenteni annak kockázatát, hogy bármilyen okból a versenytársainknál keressen tovább. Többek között ilyen ok lehet a hanyag helyesírás is, mely miatt elveszíthetjük látogatóink, olvasóink, potenciális üzletfeleink bizalmát.
Különösen webáruházak esetén egy-egy rosszul megadott terméknév vagy egy elgépelés milliókba is kerülhet. Amikor még mindig nagy a bizalmatlanság az internetes áruházak irányába, a megbízhatóság nagyon fontos szempont, és ezt aláássa a hanyag helyesírás.
Vállaljuk holnapok egyes részeinek (pl. főoldal) vagy az adott domainen található összes html oldal korrektúráját. Korrektor: gyors, alapos, megbízható
Online marketing anyagok rendszeres ellenőrzése
Árthat vállalkozásunk hírnevének, ha az egyetlen komment, amit kapunk egy bejegyzésre, a helyesírásra vonatkozó negatív megjegyzés. Rosszabb esetben az olvasók nem is jelzik észrevételüket, mindössze elfordulnak tőlünk. Előzze meg, hogy ügyfeleket, vásárlókat veszítsen! Nézesse át marketing anyagait alkalmanként vagy rendszeresen.
Vállaljuk az online marketing tevékenységhez kapcsolódó bármilyen anyag ellenőrzését, legyen az közösségi oldalra szánt bejegyzés, hírlevél, hirdetés vagy akár blogbejegyzés. Kérje egyedi ajánlatunkat, hogy személyre szabhassunk egy önnek kedvező csomagot.
Kiadványok, tanulmányok
Szinte mindenkivel előfordult már, hogy egy-egy kiadványban csak nyomtatás után vett észre hibát vagy elgépelést. A bosszankodáson kívül ilyenkor már nem sokat tehetünk, hiszen a nyomdai sokszorosítás megtörtént. Amennyiben egy kiadványt csak digitális formátumban készít el, akkor is időben, de olykor pénzben is költséges ismét a kiadványszerkesztőhöz, dizájnerhez fordulni a hibajavítás végett. Előzze meg a költségek növekedését és ügyfelei, partnerei rosszalló tekintetét, nézesse át az anyagait, mielőtt megszerkeszte(t)né azokat!